Vi vill stärka gemensamma rutiner och kompetens för att bättre stödja elever med utåtagerande
beteenden. Vi vill satsa på riktade utbildningsinsatser för personalen, så att alla kommunens skolor
kan ge eleverna en trygg och säker skolmiljö.