Bussarna ska gå ofta, komma i tid och vara trygga att resa med. För att fler ska välja hållbara resesätt måste det kännas bekvämt och säkert. Idag är det ofta trångt och många Tyresöbor får stå upp i bussen under hela resan in mot stan. Det kan vi inte acceptera. Här måste regionen ta sitt ansvar.