Vi har infört ett företagarråd där företag och kommunen möts regelbundet. Här kan företag lyfta frågor, dela idéer och bidra till kommunens utveckling. Ett företagarråd stärker dialogen och gör det lättare att fortsätta hitta lösningar tillsammans.