Vi vill att seniorer ska ha nära till mötesplatser där de kan träffa andra, delta i aktiviteter och få stöd i vardagen. Genom att ha minst en träffpunkt i varje del av kommunen kan vi bryta ofrivillig ensamhet och skapa en meningsfull och social miljö.